středa 25. února 2015

Přípravy na Velikonoce...nákup u Bellarose.

Kartonový box s motivem kuřátka a v něm 6 závěsných kartiček ve tvaru vejce  zavěšených na průhledné stužce.







22 komentářů:

  1. Moc krásné i když já na velikonoce ještě vůbec nemyslím . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne a ani je nemám ráda. .... Ale slevy mě dostaly :)))

      Vymazat
    2. :D důvod se vždycky najde :) Pěkný úlovek Evi. Já Velikonoce taky nějak extra neslavím ale mám je docela ráda, protože jsou už na jaře ;) Hezký víkend přeju, K*

      Vymazat
    3. Kami, já je taky nějak extra nemusím. Mám raději Vánoce.

      Vymazat
  2. Maileg je zkrátka nádherný, já miluji jejich skřítky. Udělala sis krásnou radost. Měj se báječně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... Velikonoce mě neberou, ale nalákala mě i cena :-))

      Vymazat
  3. Krásné..jak je možné, že jsem to tam neviděla:o))..krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Já to našla ve slevách :-)... Hezký den i tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je hodně milá dekorace. Už se budu muset podívat do své krabice s nápisem JARO, loni jsem ve slevách něco kupovala a teď přijde ta chvíle :o)
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bych jaro taky potřebovala :-)))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To ano , proto jsem si to musela koupit :-))

      Vymazat
  7. Jůůůů Evi to je milé a jarní :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už se na jaro moc těším :-)

      Vymazat
  8. Evi, nádherné ..... já loni neodolala těm plechovým ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím .... Moc dobře si tvoje Velikonoce pamatuji:-))

      Vymazat
  9. Evi, doufám, že jsi v pořádku a zdravá.. nebo si užíváš jarňáky:o)? Už mi tu chybíš..Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, diky za pozdrav a za optání. Zatim vše sleduji z povzdálí:-))).ještě to není ono. Jsem taková polomrtvá. Chybí mi sila i na odepisování a nové příspěvky nezvládám vůbec. Do práce chodím od úterý a po ní hned zalézám do postele. Tělo si o to říká.:)prázdniny nám teď začínají,ale já budu chodit do práce. Mám tam hromadu administrativy a musím udělat úvazky na nový školní rok. Přeji hezký vikend s Kreativem a slibuji, že se brzo polepším.

      Vymazat
  10. Evi, jsem ráda, žes odepsala, měla jsem malinko strach..anebo jinak,chyběla jsi mi:o))..odpočívej a i všechno zvládni.tu administrativu ti vůbec nezávidím! Ať se ti úvazky podaří a všem se líbí..:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky za milý komentář. Manžel dneska odjel do lázní, já jdu z práce za chvíli domů. Je mi den ode dne lépe. Snad už se brzo ozvu.....už by bylo načase,viď? :))) Eva

      Vymazat
  11. Evi i mě je divné kdepak jsi tak dlouho a tak nakukuju a jsem moc ráda že jsi v pořádku ♥
    Měj se moc hezky a brzy se ozvy ---chybíš nám :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Martí, jsem úplně nemožná :-(((( marodila jsem po 30 letech !!!!! a pěkně mě to semlelo. Ale už je to na dobré cestě ..... Už se taky těším mezi vás. Eva

    OdpovědětVymazat