středa 4. února 2015

PEXESO Z IKEy používám ve své školní praxi...v hodinách logopedie nebo při nápravě poruch učení. Děti si mohou zábavným způsobem procvičovat paměť a své vizuální a sociální dovednosti.
Kartičky se dají použít při hře, k procvičování paměti, k vypravování příběhu...
Jsou odolné a neohnou se, mají laminovaný povrch, silný kvalitní papír a zaoblené rohy.








14 komentářů:

  1. Jéé, ani nevím, že to mají. Díky za tip, Evi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, úplné se před tebou stydím za ty nekvalitní fotky:-) fotila jsem iPAdem a nejsou nic moc :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na kartu IKEA FAMILY jsou za 99:-)

      Vymazat
  3. Také neznám ale je pravda , že po hračkách a dětských věcech se už nedívám . Pro mnohé určitě skvělý tip . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se dívám už taky jen kvůli škole :-)

      Vymazat
  4. Evi tak to vůbec neznám...ale až pojedu určitě se po nich kouknu.Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měj se taky hezky a brzy se uzdrav. Eva

      Vymazat
  5. Milá Evi, ta jsou krásná a ty obrázky..nádhera..to jsem tam vůbec neobjevila..Ale to bude tím, že mě ten můj mužský v obchodě honí:o))a Ikeu bereme kličkami:o))..vyhledává nejkratší zkratky k pokladně..dětské většinou oběhne úplně:o))..příště mu uteču:o))..Krásný večer Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak chlapi mají:-).... Ten můj IKEU přímo nesnáší :-))). Tam je lépe jezdit bez nich.

      Vymazat
    2. Inko...my to máme také tak. Nejraději tam jezdím sama. Martina

      Vymazat
    3. Je vidět , že je nás víc:-))

      Vymazat
  6. Máme jich po dětech doma docela hodně sad, ale Ikeové ne... No, teď už ho pořizovat nebudu :o)
    Hezký večer Evičko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jednou pro vnoučátka :-)

      Vymazat