úterý 10. února 2015

Jablečný italský koláč s jogurtem



.....rychlý, vláčný, chutný
......takový, co rychle zmizí:-))
....ani jsem ho nestačila vyfotit a byl fuč

Suroviny:
3 kelímky hladké mouky
1 kelímek bílého jogurtu
1 kelímek rozpuštěného másla
3 vejce
1 kelímek cukru
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
3 jablka  rozkrájená na kostičky
1 celé oloupané jablko na ozdobu

Vše smíchat.Těsto nalít do formy (já ji vysypávám strouhanými lískovými oříšky) a ozdobit kolečky pokrájeného jablka. Péct v troubě na 180 st. asi půl hodiny.


Moc si s kytičkami nerozumím,ale tyhle mi kvetou po celý rok.




14 komentářů:

  1. Koláč určitě upeču , děcka mají jablkové nejraději . A phalenopsis je hodně nenáročná kytka , ale krásná :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám alergii na jablka, ale v koláči mi nic nedělají :-) tak jsem po jablečných lačná :-))))

      Vymazat
  2. Tyhle jogurtové koláče jsou fakt jedlé, tenhle tvůj má navíc italský šmrc, a to mám moc ráda.
    Evi, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den i tobě a moc gratuluji k výhře u Inky :-)

      Vymazat
  3. Ách, jabka ta můžeme a takto rychle,...rychle vyzkoušíme:-)! Díky za recept;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, vyzkouśej.... Je výborný :-)

      Vymazat
  4. Jéje, kam já dneska kouknu, všude pečou dobroty .... asi znamení, že bych měla vstát od PC a jít péct.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky koukám, jak se to recepty jenom hemží :-)

      Vymazat
  5. Páni, koláč vypadá hodně lákavě! Určitě ho upeču! Moc zdravím a děkuji za navštěvu, je u tebe moc fajn. Hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky Klárko i tobě za návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za receptík Evi, vyzkouším, jablečné recepty jsou vždy skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jablkové koláče my doma moc rádi :o)
    Evi děkuju za prima tip a za recept :o)
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat