sobota 21. února 2015

Dnešní můj příspěvek má č.500...a nic mimořádného:

1. Těšila jsem se na veletrh cestovních kanceláří ....a nic. Ještě uvidím zítra. Nebyl jste dneska někdo? Už plánujete  nějakou dovolenou?
2.  Večer měl být ples. Nejdříve jsem v týdnu bojovala s bacily já, včera jsem to přehodila na manžela. Ples tedy není. (Teda je, ale bez nás:-( )
3. Od pondělí máme v práci stážisty -cizince, tak se tady snažím opakovat alespoň anglická slovíčka...takže nic radostného:-))))
4. U BELLAROSE  mě upoutala  vonná svíčka ve skle od francouzské značky Bougies La Francaise v retro stylu. Zaujal mě totiž její název KRÉM NA BOTY.... a zvědavost zvítězila. Mám ji.
Má originální vůni..... voní jemnou vůní pomerančů, mateří kašičky, kůže, cedru, hřebíčku a santalového dřeva.









4 komentáře:

  1. Milá Evi, svíčka vypadá moc pěkně. Já si vychutnávám čaj a musím napsat, že je úžasný..Jinak já už má dovolenou jasnou..Manžel už koupil letenky, takže letošní program je už znám:o)..K Nám na školu mají také přijít rodilí mluvčí, uvidíme:o)..a to, že se Vám nevydařil ples mě mrzí...Nám to letos taky nevyšlo..ale nám zrušili i ten ples:o)..Za nás si užívá plesy dcera, která na nich zpívá..zrovna dneska ji manžel odvážel a v noci pro ni zase jede...Je nadšen:o((! :o))..krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, já tušila , že ti bude chutnat. .... Už se mi trochu ulevilo, tak se tady zrovna chystám na zítřejší veletrh ... Slovíčka beru do busu :-)))))) Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, podle pořekadla: člověk míní, život...
    Ta svíčka mě tedy zaujala, zajímavá kombinace vůní! A dovolenou máme touto dobou většinou koupenou, ale letos nic - nějak jsme zatím nenašli to pravé...
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás je to obráceně ... Kupujeme na posledni chvíli, ale letos máme už i zaplaceno;-)))

      Vymazat