pátek 13. února 2015

Hrníčky HANDMADE

UŽ JSOU NA SVĚTĚ:-)

Výsledek mého prvního pokusu. No, mám se ještě co učit. Ruka se mi parádně klepala, ale i tak mám z nich radost. 





Přeji vám krásný zítřejší valentýnský den.
 Užijte si ho!!! 
(Teda pokud ho slavíte)
Slavíte nebo ne ????

24 komentářů:

  1. Evi, ty jsou úžasné! A hlavně, jsou to originály! Tak si to hezky oslavte... my neslavíme, ale upeču něco dobrého ... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dík... My ho tak neslavíme... Ale kytička je na stole:-)

      Vymazat
  2. Hezké ráno Evi! Tedy ty jsou! Máš můj velký obdiv, už jsem to taky zkoušela a vím, co to je! Obdivuji klidnou ruku malířek porcelánu! Moc se ti povedly!
    A jestli slavíme - srdíčkové polštáře a kýčovitá přáníčka rozhodně nekupuji, ale proč nedat svým milovaným malým dárkem a dobrou večeří najevo, že jsou milováni, že :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My budeme slavit zitra na béžkách :-)
      Jinak diky za milou pochvalu.

      Vymazat
  3. A very nice DIY and a good idea! Have a nice weekend!
    Cheers, PillePalle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your nice comment :-). Have a nice Valentine's Day. Eva

      Vymazat
  4. Moc hezké a hlavně i praktické . Valentýna neprožíváme ve stylu ,, srdíčko kam se podíváš".
    Nemusí být zrovna Valentýn abychom si řekli , že se máme rádi. Ale nějakou pralinku nebo deci dobrého červeného si rádi dáme :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je taky na stole valentýnské růžové a kytička ... Balime se na běžky :-)

      Vymazat
  5. Evi, Tvůj Design by Eva nemá chybu:o)..Hrnky jsou krásné, originální a hlavně z lásky..Doufám,že to manžel náležitě ocení:o)..měj krásný víkend..mně se pomalu jarní prázdniny chýlí ke konci...ach jo:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, diky .... Pochvala od manžela byla :-)

      Vymazat
  6. Evi jsou luxusní a od srdce :o)
    Dnes jsem byla u nás ve tvořilce a paní mě slíbila že se pokusí fixy sehnat tak jsem zvědavá :o)
    Měj se hezky a užij si zítra láskový den ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, diky .... Těším se na ty tvoje :-)))

      Vymazat
  7. Takto se nikdo nemůže vymlouvat, že neumí uvařit dobrou kávu:-)!
    Vtipný a hezky realizovaný dárek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak .... Díky Renčo :-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji Ajko- byla to fuška :-)))

      Vymazat
  9. Jsou skvělé Evi, musely udělat velkou radost a určitě udělají pokaždé při kafíčku/čajíčku :) My doma Valentýn slavíme, příležitostí pro něco hezkého myslím není nikdy dost. Ale spíš nekomerčně-kytička, sladkosti, něco dobrého, večeře-klidně doma a třeba nějaký plán jako kino, výlet apod ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My byli na běžkách a za chvíli razíme do kina... Kytičku jsem dostala též a dneska se nám chladí růžové .... Hezké odpo. Eva

      Vymazat
  10. Hrníčky jsou nádherné :) Zvolila jste opravdu krásné písmo :) Myslím, že každý ocení domácí výrobu a budou dělat jenom radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani jinak psát neumím :-)))... a diky za milou pochvalu.

      Vymazat