středa 18. února 2015



Klasické, krátké, jednoduše silné....takové bylo espresso v COSTA COFFEE a k tomu holčičí povídání s kamarádkou, spojené s příjemnými nákupy...


 Podle předpovědí prý už žádná pořádná zima nebude,
tak jsem sáhla po něčem letním.


10 komentářů:

  1. Jedno takové, i když vlastní výroby mám teď na stole :o)
    Evi, a nákupy parádní, hlavně ta sukně!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Proužky prý letos poletí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, ta sukně je úžasná! Taky jsem si jednu černobílou pořídila, ale budu do ní muset dohubnout...

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, moc krásně jsi nakoupila...úžasné kousky..sukni mám podobnou a moc ráda ji nosím..no, já pořád říkám, že musím vyrazit na nákupy:o)..měj se krásně..Jinak žiju a dnes mi je i líp:o)). Dokonce jsem i spala:o)! Jak jsi na tom Ty?

    OdpovědětVymazat
  5. Já odučila, odsuplovala a mazala jsem do postele. Myslím, že jsem taky na dobré cestě:-) teplotu nemám, jen ty zduřelé uzliny na krku. Tělo bojuje :)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, super nákupy! Já jsem stihla zatím nakoupit pro Emi, ještě něco sobě:).

    OdpovědětVymazat