středa 11. února 2015

Jedna nenápadná normální procházka.
Cestou, kterou jsme šli snad už tisíckrát.
Já v ruce foťák a nevidím napravo -nalevo.
Ale můj muž má oči jako ostříž.
Poklad objeven.






Jak se těšíte na Valentýna?
Slavíte ho?
Já chystám pro manžela jedno malé překvapení
(ale mám obavu, zda to zvládnu)



12 komentářů:

  1. Evi, koukám, že poklad jste našli už i naaranžovaný:o)) a neboj..Ty to určitě zvládneš..:o)..a bude to určitě z lásky..:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidím, jak to dopadne:-) nemám s tím žádné zkušenosti...ale jednou musí být poprvé, že?Hezký večer. Eva

      Vymazat
  2. Evi, ty budeš malovat! A srdíčko? :-))) pa a užívej si Valentýna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, se srdíčkem by mě manžel vyhodil :-)))

      Vymazat
  3. Budeš malovat na porcelán? to jsem zvědavá... nezkoušela jsem to, jen slupovačky na sklo a barvy na sklo. Tak doufám, že nám to tu ukážeš ;-)
    Valentýna jsme jako svátek neadoptovali - na rozdíl třeba od Halloween - ani vlastně nevím proč, asi pro tu šílenou růžovou reklamní masáž... Hezký den, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli něco vytvořím, tak ukážu:-)

      Vymazat
  4. Takový poklad bych si také dala líbit:-) I když před Valentýnem...parůžky?:-))) Ale určitě to budeš šikovně jistit kresleným vyznáním na hrnečcích:-D Hezké dny přeji, hledačům toho největšího z pokladů,zdraví a lásky:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi. .... Tak to symbolické spojení Valentýn a parůžky mě fakt nenapadlo:)))

      Vymazat
  5. Skvělý poklad :o)
    A těším co to bude až to bude :o)
    Také jsem chtěla malovat jen jsem nesehnala fix...tady u nás ho nikde nemají :( nabídli mě nějaké barvičky které se ani nemusí zapékat a vůbec nedrží....
    měj se Evi krásně-a at se dílo povede ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, taky jsem zvědavá , co to bude:-) původně to měl být dárek k Vánocům. Fix je z Prahy, ale taky až po několikátém pokusu.

      Vymazat
  6. Krásný parůžek ... mě podobný parůžek přinesl můj pes :))) , jinak na Valentýna jen tak decentně ... žádný kýče a růžový srdíčka :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to máš super hledáče pokladů:-)

    OdpovědětVymazat