neděle 8. února 2015

Ložnicový plakát, který dostal můj manžel za (ne)dobrovolné učinkování v černém divadle, kdy byl "vtáhnut" do děje z řad diváků:-)...a docela mu to tam šlo. V mládí byl totiž aktivní divadelní ochotník:-)))




16 komentářů:

  1. Evi, ten tedy je :o)
    Hezké odpoledne přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano , vtipnosti v ložnici je třeba ;-) hezkè slunečné odpoledne Eva

      Vymazat
  2. Evi, úžasný plakát..to za tu ochotnickou roli stálo:o)...mějte krásnou neděli..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. ...... Akorát do té ložnice :-))) i tobě hezké odpoledne.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Parádní plakát do ložnice... Hezký nedělní podvečer.

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Parádní plakát do ložnice... Hezký nedělní podvečer.

    OdpovědětVymazat
  6. :)))) parádní, jinak, kdyby mě takhle vytáhli, tak z toho mám traumata roky!! Hezký večer, Evi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smáli jsme se..... Za měsíc jsem tam byla znova na jiném představení a vytáhli slečnu , která zase seděla vedle mě:-)))))měla jsem namále:)))))

      Vymazat
  7. No páni.... je úžasný :o)))
    Měj se Evi moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat