středa 11. března 2015

Restart po nemoci.....dlouho jsem neměla sílu na přidávání příspěvků i na komentování těch vašich.
Nastal blogerský absťák.....návrat musel být:-) 
Tak jsem zase konečně tady.





Včera holky z 1. stupně začaly vyklízet letitý  školní kabinet.
Tam jsou ale poklady.
Jakmile jsem viděla staré diapozitivy s prvním čtením, hned jsem věděla, že musí být moje.
Jak se vám líbí moje nová dekorace?
Ještě jich pár mám. Napadá vás nějaké využití? Kam s nimi?

20 komentářů:

  1. Co je seskupit do obrazce v ramu, jako obraz?
    Hezke tvoreni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip:-)nebylo by to marné.....nebo mě napadl nějaký závěs.

      Vymazat
  2. Krásný poklad!Hezký zbytek týdne přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Evi ahojky.
    Takhle jsi to vymyslela parádně. Moc hezká dekorace přesně na větvičky.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí, to bylo první, co mě napadlo:-))

      Vymazat
  4. Super nápad...originální..Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je nádhera, nemají chybu. Nádherné designové kousky..Jak je ve škole bez dětí?:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já byla ve škole jen v pondělí a včera. Mám už vše hotové, ... i ty úvazky. Ve škole byl klid a prázdno.
      Teď už prázdninuji a lituji, že jsem mohla jet alespoň někam na běžky a rekonvalescenci.

      Vymazat
  6. Moc pěkné , udělala bych z nich magnetky :) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááááá...no vidíš, dobrý nápad:-) Díky.

      Vymazat
  7. Evi, moc ráda tě tady vidím! Letošní choroby daly zabrat kde komu, jsem ráda, že už to je na dobré cestě!
    A tvá dekorace, to je opravdu bomba! Na větvích vypadají rámečky skvěle, hezká by z nich byla jistě i girlanda. Jo, a moc se mi líbí ta mozaika v pozadí!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, taky jsem už ráda zpátky :)girlanda by mě teda vůbec nenapadla, ale mohla by vypadat fakt dobře.
    Mozaika nad sedačkou jsou sešité kousky kůže.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, to je naprosto úžasná věc! A mě napadlo jako první dát je na nějaký úložný boxy, ale nevím, jak by k tomu seděly ty nápisy... Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Luci, dobrý nápad jako cedulky:))))... Budu se tam muset ještě pořádně poohlédnout:)) hezký den přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Jůůůůů Evi sláva--jsi zpět ♥
    Letos to byla hrůza taky jsem se dlouho prala s virusem--byl nějaký hodně odolný....
    Tvoje jarní dekorace je naprosto skvělá :o) - parádní úlovky ...
    Měj se zdravě ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už jsem zase tady v plné parádě:-)))) ve škole se občas něco zajímavého najde.

      Vymazat
  12. Tak takový poklad bych také zachránila před likvidací. Na první pohled, když jsem to viděla na těch větvičkách, jsem myslela, že je to nějaká nová dekorace v moderním designu. Diapozitivy, to už se dnes nevidí. měj se pěkně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, co tam máme za poklady :-))) Diky za milou virtuální návštěvu :))Eva

      Vymazat