pondělí 23. února 2015

Suvenýr z cest

Když jsem si kupovala u fi NILA košík, zaujaly mě marocké TABURETY z kůže. To mě inspirovalo k ukázce našeho pokladu.

Před 7 lety jsem si koupila na Djerbě taburet z velbloudí kůže. A protože jsem nebyla v této zemi poprvé, uměla jsem dobře smlouvat ( smlouvání mě baví:-))). 
Za 20 minut byl můj a  vyšel mě na sedminu toho, který nabízí Nila.
Doma jsem ho naplnila starým oblečením a slouží nám dodnes.



12 komentářů:

  1. to je opravdu krásný kousek a moc krásný , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi :o)
    Dovolenou naplánovanou my ještě nemáme...původně jsme chtěli jet někam k moři ale naši známí mě řekli že tam toho mého pejska zabiju vedrem a tak budem tady někde u nás...ale mě to nevadí ♥ mám to tu ráda ..... no sama jsem si ho takhle rozmazlila a beze mě by tu nevydržel ---i já jsem na něho fixovaná :o)))
    No škoda plesu--ale těch ještě bude fůra :o)
    Svíčka má opravdu zajímavý název asi bych taky neodolala ji vyzkoušet :o)))
    A taburet je nádherný - skvělý bytový doplněk :o)
    Měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plesu mi líto není , jsem ráda , že jsme zdraví :-))) Ze svíčky jsem měla obavu, ale voní fakt krásně..A na veletrhu cestovek jsem nakonec byla v neděli. Hezký celý týden přeji.

      Vymazat
  3. Je opravdu moc krásný a když byl navíc za příznivou cenu... super. Krásná vzpomínka na dovolenou.
    Evi, přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě se mi Heli podařilo ze stejné kůže usmlouvat kabelku :-))) smlouváni to by mi šlo:-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten je nadherny! Konecne neco, co neni bile nebo cerne a vymyka se vsem ten blogerskym a la skandinav. doplnkum:) Mam rada takove originalni kusy, ktere maji nejaky pribeh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu... Barevných variací tam bylo nepřeberné množství :-))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Taky má u nás čestné místo :-)))

      Vymazat
  7. Usmlouvala si opravdu krásný kousek :o) a kabelka musí být též pěkná :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně nadčasová jako taburet:-)))

      Vymazat