čtvrtek 5. února 2015




Poprvé jsem si koupila mini hyacint.
Překvapil bohatostí květů a příjemnou vůní.







18 komentářů:

  1. Evi koukám že je stejně barevný jako byl ten můj :o)
    ten plecháček je úžasný....
    měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plecháček je fakt letitý:-)... Hezký večer. Eva

      Vymazat
  2. jé, to je mimino! je krásný a ten květník... mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera , celá dekorace je dokonalá souhra . A krásná vůně hyacintu . Krásný večer , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. .... A zase špalíček:-) hezký večer i tobě. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je úžasný, včera jsem si chtěla nějaký koupit, ale musím počkat na nové zboží, byly nějaké unavené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že mají tak krátkou životnost... Tenhle se mnou cestoval velkou dálku:-)

      Vymazat
  6. Ten je krásný :) Také jsem nad jedním přemýšlela... :) Jsou nádherné a ta vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vůbec nerozmýšlela a byl hned můj:-)

      Vymazat
  7. Krásná barva, mini hyacint jsem ještě neviděla. V tom květináči mu to moc sluší. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, také neznám mini hyacint. Barvu má ale nádhernou. To musela být láska na první pohled! Měj se krásně..mně začínají jarňáky..hurááá

    OdpovědětVymazat
  9. Objevila jsem ho v Německu , před tím jsem ho nikdy neviděla.Určitě ho budou mít i u nás.Prazdniny závidím , už bych je taky potřebovala. Jsi na horách? Hezky si je užij a odpočívej a nabírej sily .Eva. P. S. Už mi dneska přišel balíček z Bellarose.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je pro mě novinka, moc krásná je i ta barva... Aha, čtu - byla si nakupovat u sousedů :o)
    A máš to i tady nové a hezké!
    Pohodový večer Evi, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Heli, určitě ho mají u nás.... Změna je život :-)))diky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat