pondělí 16. února 2015

Udělala jsem si velkou radost a koupila jsem si tašku od firmy NILA.
Firma nabízí ručně pletené nákupní koše vyráběné v Maroku z vláken palem a ve fairtrade manufaktuře v Ghaně ze sloní trávy.
Více informací si  můžete přečíst ZDE




16 komentářů:

  1. Evi, ten je super! taky po nich už chvíli pokukuju! hezký den! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nerozmýšlej .... Já objednala a za týden stály o 200 Kč více :-(

      Vymazat
  2. Tedy Evi ta je skvělá :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc se mi líbí..jak já mám odolat takovým návnadám:o)))..ach jo! Krásný nový týden..My začali hned školením o autorském právu..:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koše jsou krásné viď? Objevila jsem je v jednom německém časopise o bydlení a musela jsem ho mít :-)))
      Mně dneska přišlo školení na metodika ICT na 6 dni :-( my učitelky se rozhodně nenudíme :-)))
      Hezký večer. Eva

      Vymazat
  4. Je nádherný Evi! Mám od Nila krásné misky, ale košík by se mi taky hodil...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim souhlasit.... Jsou tam krásné věci.

      Vymazat
  5. Evi, jsou no prostě éňo ňůňo, mám naněj taky spadeno, ale říkala jsem si až bude hezky :o)
    Měj se prima.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Evi...je super!
    Mám tyto košíkotašky moc ráda.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat