sobota 7. února 2015

Odpolední procházka

Dnešní sluníčko nás vytáhlo do přírody.Nasávali jsme vitamín D, který nám už tak chybí.
Venku bylo jako v Praze. Tolik lidí mělo po sobotním obědě stejný nápad.
Procházka byla s foťákem a bylo co fotit.....
vděčný objekt- bodlák a zamrzlý rybník, na kterém paní Zima vyčarovala úžasné obrazce.







Domů jsme přišli příjemně unaveni a promrzlí a tak nám přišel vhod nový čaj od BELLAROSE...GINGER  BREAD TEA od německé firmy TAFELGUT...černý čaj s hřebíčkem, mandlemi, s kousky kakaových bobů, s badyánem, s kuličkami červeného pepře a s květy skořicovníku.......všechny ingredience pravé, žádné náhražky.

Už jsme vyzkoušeli čtvrtý druh čaje od této firmy a jsme s nimi moc spokojeni. Co vy? Už máte taky nějaký čaj doma? Jak vám chutná?


Přeji hezký víkendový večer.

12 komentářů:

  1. Evi, tvé fotky jsou dokonalé. Jinak já na své čaje teprve čekám. Těšila jsem se, zda mi nepřijdou do prázdnin, že bych si je vzala s sebou na chalupu. Bohužel, a tak mi nezbývalo než si dát po procházce svařené víno. Taky to nebyla špatná volba:o)). Máme i zásobu grogu, tak určitě přežijeme:o))..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moje fotky mají k dokonalosti hodně daleko...to bys u nás měla doma slyšet tu kritiku (nezaostřeno, špatná kompozice, nevyváženost bílé....) těmto pojmům jaksi vůbec nerozumím a fotím si podle svého citu. Balíček dorazil včera a svařené víno jsme si dávali po procházce minulý víkend:-)

      Vymazat
  2. Evi úžasné fotky :o)
    Také jsme dnes byli na procházce a také jsme potkávali spousty lidí...:o)
    A hned po procházce jsem nám vařila čaj...no jen obyčejný ten tvůj musel být výborný...
    měj se krásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme se dneska rozmýšleli, že pojedeme běžkovat a asi jsme udělali špatné rozhodnutí. Na horách muselo být krásně. Měj se hezky a užij si neděli. Eva

      Vymazat
  3. Pěkné počasí na vycházku, vydařilo se:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nechce věřit ,že je vlastně únor:-)

      Vymazat
  4. Procházka byla správná volba, já doma záviděla dceři a mužskýmu, šli venčit Aishu, ovšem zakončení tak hezké nebylo, psa bylo nutno vykoupat neb se vyválela v něčem....
    Hezkou neděli měj.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty se měj hezky:) my dneska zvolili teplo v bazénu. Eva

      Vymazat
  5. Evi, moc krásné fotky!
    Čaje znám, docela dlouho jsem je kupovala jako dárek s sama,... však to znáš! Ale už mám i své, tenhle tvůj by mi taky chutnal :o) Ono který ne, jsou opravdu skvělé...
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu ....no a čaje fakt nemají chybu :-)

      Vymazat
  6. To jsou moc krásné fotky Evi, muselo být parádně :)) My jsme měli v sobotu druhou narozeninovou oslavu, takže ven jsme se nedostali. Ale krásně bylo i tady, aspoň za oknem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme Kami slavili v neděli :-))

      Vymazat