sobota 14. února 2015

Víkendový-sobotní-valentýnský -zimní  POZDRAV

Ledové království-tak je na horách.
Jen předpověď se nevyplnila.
Těšila jsem se na sluníčko,ale realita byla jiná-zataženo, místy mlha, mrzlo, foukalo,ale i tak bylo fajn.







14 komentářů:

  1. Evi, tak takovou Sibiř jsme tady dnes neměli, ale asi jste byli výš..Je ale vidět, že ani úsměv t nepřimrzl a že jste si ten dnešní den krásně užili..fotky jsou krásné..pěknou neděli.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno nejlepší:-))))... Zima mi byla strašná.Přitom bylo jen asi minus 3,, ale legrace byla a to jsem nebyla ani jednou na zemi:-)))... Včera bych se asi zlomila "vejpůl":)))

      Vymazat
  2. U nás je ještě taky sníh , ale krásně se sluníčkem . Tak třeba vás to někdy vytáhne dál než do Čech ... k nám na Moravu :))) , krásný víkend , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpověď byla sluníčku nakloněna,ale nevyšlo to:-)). Vyjde to jindy, ještě není zimy konec. Hezkou neděle přeji.

      Vymazat
  3. Stromy jsou nádherné...takovou zimu mám ráda :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já možná za oknem :-)))).Byla jsem stále v pohybu ,ale zima mi byla strašná :-)

      Vymazat
  4. Obdivuju lidi, co mají takhle krásně aktivní víkendy! S malým dítětem a věčně unaveným manželem nic moc:-D. Krásný zbytek víkendu, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, můj manžel je unavený až doma ;-)))))

      Vymazat
    2. Ten můj permanentně, ale já ho chápu, holt to zaměstnání...:-)

      Vymazat
    3. Lucko a já mám pocit, že čím jsme starší , tím jsme asi aktivnější ..... tak máš velkou naději :-)))

      Vymazat
  5. Evi nádhera--máte to tam jako v pohádce...u nás už sníh pomalu taje a je špinavý :o(
    ale aspon bude jarooooooo :o))))
    měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, to není u nás. Vyjeli jsme na Krušnohorskou bílou stopu:-) bylo ale nevlidno.

      Vymazat
  6. Jako v pohádce :) to u nás bylo jarní počasí a po sněhu ani památky!

    OdpovědětVymazat