sobota 24. ledna 2015

V minulém příspěvku jsem slíbila moje "slevové"nákupy:
Mám ráda čokoládu, dobrou kávu...svůj šatník jsem obohatila o nový svetřík a pořídila jsem si  jednoduché náušnice.




A můj nákup se nemohl obejít bez dobrého čtiva.
Zásobila jsem se spoustou designových časopisů.


Zatím jsem jenom listovala.

Zaujal mě tento pokojíček-asi to bude tou šedou barvou, která je moje oblíbená.


...a pak taky mňamky
tentokrát pěkně nezdravé ")



12 komentářů:

  1. Evi moc hezké ... já bych nakoupila asi podobně , ten svetřík je krásný a náušnice se k němu dost dobře hodí . krásný víkend , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky .... I tobě hezké volné dny .

      Vymazat
  2. Evi krásně jsi si nakoupila :o) no a hlavně ten svetřík--krásně se blyští a to já ráda :o))) nebyla já jsem v minulém životě straka? :o)) Měj krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, ten domácí hamburger vypadá dobře. S němčinou jsem na tom ale dost špatně, tak bych si moc nepočetla, ale u takových časopisů stačí i obrázky :) Svetřík a naušničky se mi taky líbí, je to vždycky radost ulovit něco za sníženou cenu, Evi, hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké věci za polovic potěší dvojnásob :-) krásné volné dny.

      Vymazat
  4. Milá Evi, zase se budu opakovat, ale krásně jsi nakoupila, svetr- krása, káva bude určitě výborná a čokoláda výborná je, protože tu samou jsem si v Německu koupila také..teď marně přemýšlím, kde mám tu plechovou krabičku od ní..časopisy jsou taky krásné..plno inspirací..krásně si všechno užij..a krásný víkend..my jinak u zápisu zatím 87 a 4. února ještě náhradní zápis...tak uvidíme..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Inko za pochvalná slova :-)... Sobotu zatim trávím v kuchyni a připravuji mňamky na večerní návštěvu .Měj se hezky , odpočívej a nabírej sily na další týden.Já už se taky těším na kávičku:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Evičko, posílám na odkaz mé radosti - http://carolinamia.blogspot.cz/2015/01/mama-je-na-svete-pro-vas.html
    Krásný den zalitý radostí...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ... Ráda se podívám :-)

      Vymazat
  7. Krásné nákupy Evičko! Ta první fotka je fakt vtipná :o)
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat