neděle 11. ledna 2015

Letošní hory byly úžasné.......

Zažili jsme prachový sníh, skvělé lyžování, sluníčko, úžasný relax, bowling, sjezdovky, běžky, snowboardy....prostě ledové království.
S sebou jsme měli 40 dětí. Byly hodné a hlavně nemarodily. Chodili jsme na palačinky, horké maliny, čokoládu.....  prostě zažili jsme opět lyžák, na který se bude dlouho vzpomínat.

Zítřejší návrat do školní reality po 3- týdnech bude asi krutý:-))







P.S. Jukněte k Ince na její krásný blog. Bude slavit a bude rozdávat krásné odměny.
Více zde

10 komentářů:

  1. Teda Evi.... to je idylka! Tak pravou nohou do reality :o)
    Užij si pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zítra se mi fakt nebude chtít:-))) Eva

      Vymazat
  2. Když se sejdou takové podmínky a podle krásných foto, téměř ráj na zemi.
    Přeji, aby sjezd na zem nebyl příliš obtížný;-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Školu jsem přežila .... Ale na hory bych odjela hned zpátky . Eva

      Vymazat
  3. Jůůůůů no tak to je krása :o) Evi měj se fajn.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi vůbec nechtělo domů :-))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji .... To vše nabízí krásná příroda ;-)

      Vymazat
  5. Evi , krása- moc pěkné fotky.. Kde jste byli? Není to Benecko?..Jak dopadla dneska škola? Měj krásný týden a přežij!.o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, trefa do černého ... Ano Benecko... Škola byla nakonec docela ok, učila jsem jednu hodinu , pak jsem úřadovala v kanceláři .

      Vymazat