čtvrtek 29. ledna 2015

Upečte si o víkendu 
FRANCOUZSKÉ BAGETY






Jsou výborné a jejich příprava je velmi jednoduchá.
Všechny suroviny smícháte a necháte 1 hodinu kynout.
Z hladkého těsta vyválíte 2 bagety. Dáte je na plech vyložený pečícím papírem a necháte ještě 1/2 hodiny kynout.Pak do nich nožem uděláte zářezy a dáte péct na 230 st.
Za 20 minut jsou upečené dozlatova.
(Do trouby dejte nádobu s vodou, aby se vytvořila během pečení pára)

Přeji DOBROU CHUŤ.
Eva

16 komentářů:

  1. Evi, všechny ingredience mám, tak určitě vyzkouším. Vypadají dobře. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... I dobře chutnají :-)... I naše návštěva je ocenila.

      Vymazat
  2. Evi, bagety vypadají báječně !!! Děkuji za recept, určitě vyzkouším.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni vyzkoušej, jsou jednoduché, rychlé a ještě dobře chutnají :-)

      Vymazat
  3. Díky za recept Evi, o víkendu asi vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi díky za recept, po houskách zkusím i bagetky, vypadají opravdu moc dobře... jen už se s nima asi nepochlubím na blogu, záhadně mi během dvou dnů zmizely všechny fotky, takže mi blogování asi není souzeno... Hezký večer! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak je to možné ???? Mně úplně zmizel celý tvůj hezký blog :-(

      Vymazat
    2. Evi, já už ho zablokovala, protože teď na něm není co prohlížet... jsem z toho docela špatná, zrovna jsem koupila nový foťák a teď tohle... No, nic nebudu fňukat, jsou horší věci... Pěkný večer! Svatava

      Vymazat
    3. Přece to nevzdáš.... Taky jsem jednou měla s blogem trable,ale pak se to najednou za chvíli vyřešilo ..... byla by to škoda ;-)

      Vymazat
  5. Milá Evi, bagety vypadají úžasně..a vážně docela lehce..vyzkouším..Mimochodem, moc ti děkuji za odkaz na stránky čaje..přijde mě na 876 Kč:o))..nezůstalo totiž u jednoho..já nemohla odolat:o)..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou fakt jednoduché ..... Já taky objednala za 800 Kč:-) k Vánocům jsem objednala 3 .... Chutnají báječně a ještě ty krásné dózy ...

      Vymazat
  6. Evi, ráda vyzkouším, vypadají skvěle.
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den i tobě...jsou rychlé a chutné:-)

      Vymazat
  7. Evi, málo surovin, snadná příprava, recept pro mě jak dělaný, děkuji za něj a ukládám. Bílé pečivo se snažím omezit, ale je tu zbytek rodiny, hezké sobotní odpoledne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se recept bude někdy hodit:-)

      Vymazat