středa 14. ledna 2015


Hvězdné  povánoční slevy (nákupy)

....taky vás oslovují? Chodíte nakupovat?
Já jsem se letos  "výhodně" nachystala na tu pravou zimu:-)






24 komentářů:

  1. Evi, nakoupila jsi skvěle! V Anglii tradičně velké výprodeje začínají na Boxing Day (26.12.) a já se každý rok v ten den na dvě hodiny vytratím z domu a jdu okouknout, co je v nabídce :) Letos se mi talé podařilo pár věcí koupit :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slevy jsou super v každé zemi :-)))

      Vymazat
  2. Ty teploučké botky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi to je paráda ... takové teploučké papuče na večer , to musí být příjemné . Hlavně aby byly nohy v teple , krásný nákup . I když mě tyhle akce nic neříkají , jedině akce v zahradnictví ... tam jsem vždycky první :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou super.... Posledni dobou raději taky nikam nechodím :-)

      Vymazat
  4. Nádherné kousky, Evi! Měla bych taky vyrazit...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už raději nikam nevyrážím :-)

      Vymazat
  5. Evi, krása, ty válenky musím mít! Už je vidím na chalupě na svých nožkách a ty úžasné ponožky..Kde jsi tak skvostně nakoupila?

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Inko, mají je ještě stříbrné, modré a červené..... a Calz. je i v Boleslavi?

      Vymazat
  7. Krásné ponožky, krásný blog! Zvu Vás k sobě :-) www.uzijdne.blogspot.com . Ať se daří! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zajdu na návštěvu .Eva

      Vymazat
  8. Ty hvězdné botičky jsou úžasné, musím se poohlédnout, kde takový obchod mám poblíž.... obvykle do těhle nových shopů nechodím, protože tam v mé velikosti mají jen rukavice a kabelky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) a určitě budou mít i bačkůrky :-)))

      Vymazat
  9. Evi nádhera :o) já to také stihla ještě než mě skolila ta chřipajzna také jsem udělala útok na výprodej---mám boty a kalhoty :o)) měj s ekrásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, nakoupila jsi úžasně .....a ty válenky :o):o):o) ..... nádhera !!!!! Budu se po nich muset taky poohlédnout ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Evičlko, ty teda jsou! Brala bych je všema deseti :-)Monča

    OdpovědětVymazat