sobota 3. ledna 2015

Novoroční....

.....procházka 
po bujarém silvestrovském večeru nám přišla vhod.

Nadýchali jsme se čerstvého vzduchu, trochu protáhli tělo a provětrali hlavu.
Chtěla jsem si nafotit sníh, ale venku bylo 6 st. a místo sněhu byla bohužel všude jen břečka .







21 komentářů:

  1. U nás už to málo co napadlo taky pomalu taje . Dlouho ten sníh nevydržel ... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je už taky sucho :-))) ale dneska jsem odjela na hory a tady je krásně :-)

      Vymazat
  2. Zeby uz bolo po zime? Aj u nas mizne sneh...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslim, že ještě pořádná zima přijde :-)

      Vymazat
  3. Evi, u nás taky skoro všechen zmizel, ale už na dnes odpoledne předpovídají sníh nový, tak jsem zvědavá, jestli se jim předpověď naplní (alespoň jednou by mohla), hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přijela dneska na hory a tady krásně sněží :-) Eva

      Vymazat
  4. Evi, moc krásné fotky..já posílám zpravodajství z hor. Tady všechno zmrzlo..sníh ještě je a zatím netaje, ale je tu opravdu ledovka..Dneska nebo zítra pojedeme domů, podle toho, jestli přijede návštěva..přeji krásný sobotní den.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já už také zdravím z Benecka. Parkoviště a cesty jsou jedno kluziště , ale začalo hustě sněžit.papa Eva

      Vymazat
  5. ...a nafotila pěkné fotky:-)
    Tady břečka, kam se podíváš:-( Tím pádem není kam bez auta vyrazit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už je sucho úplně všude :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. u nás taky zmizel nejdříve sníh a teď mizí i ta ledovka:-) zdravím a přeji též pohodový a šťastný Nový rok ... mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na horách a tady je úžasně bílo ;-)

      Vymazat
  7. Krásné fotky, hlavně ta první se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ..... Fotky (alespoň u mě jsou vždycky náhoda):-)

      Vymazat
  8. Máš pravdu, Evičko, procházka byla nutná, i když sníh zase někam utekl...
    Moc se mi líbilo vaše silvestrovské menu!
    Měj hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heli, snažila jsem se :-)))) teď jsem na horách a tady parádně na sněžilo :-)

      Vymazat
  9. Ahoj Evi, teda to bych nevěřila, jak hrozně fotogenický může být bodlák, moc krásné fotky:) Všechno nejlepší do dalšího roku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji i tobě vše dobré v novém roce :-)

      Vymazat
  10. Evi ,i bodláky jsou krásně fotogenické :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda je na fotografování opravdu úžasná :-)

      Vymazat