čtvrtek 1. ledna 2015

Poslední den....

...v roce 2014 byl gurmánský....ála Italia....zavzpomínali jsme si na italskou dovolenou.... podávali se u nás  GRISSINI....BANKETKY  s italskými bylinkami plněné mrkvovo-sýrovou pomazánkou.....ŠNEČCI plněné datlemi a parmazánem...malé PIZZY plněné brusinkami a sýrem....popíjelo se dobré VÍNKO.....klábosilo se, všude zněla hudba a smích, občas jsme hodili očko na tv....bouchli jsme šampáňo, dělali překvapení pro kamarády  .......prostě malý domácí silvestrovský mejdan.








....a to byl náš Silvestr

Díky za vaše milé virtuální návštěvy.
Eva

16 komentářů:

  1. Evi, to musely být úžasné mňamky..a máš to nádherně nazdobené! O to já se už na chalupě ani moc nesnažím, protože v takovém počtu lidí se tu ani nějaká krásná výzdoba nedá udržet:o)..Holky nijak moc ještě na to estetično nejsou:o))..snad se to někdy změní:o)..krásný večer...Jdu si také hodit nožky nahoru:o))..holky jdou spát!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím,že se změní...jsou přece po tobě, ne???? :-)))

      Tak hezký novoroční večer. Eva

      Vymazat
  2. Měli jste krásný Silvestr, spoustu dobrot a milou společnost, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem ráda, že je po něm:-))) ...zas až tak ho zrovna nemusím. Eva

      Vymazat
  3. Evičko přeji ti krásný Nový rok.Měli jste moc pěkného Silvestra a ty dobrůtky,mňam...Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, byl to hezký večer:-) ...ale i vy jste se měli fajn. Eva

      Vymazat
  4. Evi, preji tobe i tve rodine bajecny rok 2015!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Katko a všem tvým blízkým:-) Eva

      Vymazat
  5. Evi, přeji Ti i Tvé celé rodině v novém roce mnoho štěstí, zdraví a lásky. ♥ Mnoho pozdrav!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, děkuji moc.....jsem ráda, že jsi ke mně zase zavítala:-) Vše dobré i Tobě a všem tvým blízkým. Eva

      Vymazat
  6. No páni to byla krásná oslavička .... já už silvestra nějak nemusím .... ale v duchu bilancuji a vzpomínám . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko , já ho taky nemusím. A ani nebilancuji .... naopak spíš plánuji dopředu ;-)

      Vymazat
    2. Prima večer zakončený v teploučku :o))

      Vymazat
    3. V ponožtičkách ;-)

      Vymazat
  7. Evi krásná oslavva :o)
    Přeji ti také jen samá velká NEJ....hlavně zdraví-lásku a pohodu ♥ Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat