čtvrtek 22. ledna 2015

U nás se bude v rodině zanedlouho zase slavit.


Budeme mít dalšího oslavence, teda oslavenkyni.
Podle barev totiž hned poznáte, že to manžel 
a ani syn nebudou:-)
Tentokrát jsem vyjela pro dárečky do Německa.

A co se mi podařilo koupit?


srdíčkový polštářek

růžové psaníčko, které uvnitř ukrývalo...



......čokoládu (vtipný obal byla láska na první pohled:-)

pak "vychytávku" na šperky, pásky, šátky atd


bloček na lednici


Během krásného dne jsem taky zažila davové šílenství zvané PRIMARK.
Bylo zde snad více lidí než zboží, které si s kvalitou rozhodně moc nerozumí.
Holky házely do "košotašek" jednu věc za druhou a jejich protějšky jen unudeně postávali a těšili se, až tuhle akci budou mít za sebou.

Ale mladé slečny chápu, v jejich věku bych asi taky nakupovala ostošest:-))
Prostě za málo peněz, hodně  krátkodobé muziky.

Já mám raději jiné obchody.V nich jsem si samozřejmě taky ve slevách něco pořídila, ale o tom až zase v dalším příspěvku.

22 komentářů:

  1. tak mladá slečna bude mať určite radosť....alebo som sa splietla? a teším sa na Tvoje úlovky....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ano:-).... nepleteš:-) Eva

      Vymazat
  2. Pěkně jsi nakoupila, obdarovaná bude určitě jásat! a ten polštářek je jako z cukru ... Primark znám z Anglie, pokud člověk potřebuje spoustu drobností, tak príma, ale taky mám raději třeba MaS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky znám z Anglie....ale asi jsem zestárla a tak chodím jinam :-))

      Vymazat
  3. Dárky, jak dělané pro dobrou náladu!!! Určitě teď slečna uvidí ještě více,"la vie en rose":-D!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky, já bych měla radost ze všech :-) určitě bude spokojená i oslavenkyně! hezký den! Svatava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám.....ona je spokojená se vším a dává to hezky najevo:-)))

      Vymazat
  5. Evi, tééda, dárky jsou kouzelné...Tak polštář jsem si zamilovala okamžitě, čokoládu jakbysmet:o)) a ten obal, no kráááása..Vzhledem k množství šátků bych potřebovala vychytávky asi tak 3:o)) a bloček je také krásný..Určitě všechny dárky potěší..ale Ty vždycky krásně nakoupíš..Měj krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný nákup, a sladěný, to se mi líbí.-))

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, parádně si nakoupila! V Primarku jsem byla poprve před lety v UK a měla jsem doslova šok, ale Terka byla tenkrát jako v ráji... Teď už tam taky nenakupuje .o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi tam šílí,ale mě to tam nechalo naprosto chladnou ;-)

      Vymazat
  8. To jsou krásný dárečky! A na Primark si živě pamatuju, v UK jsem skoro rok žila a často jsem tam chodila:). Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že si tam třeba taky jednou něco koupím....jestli se někdy dočkám,že budou davy fuč:-)))

      Vymazat
  9. Moc pěkné dárečky , taky jsem tipovala na přítelkyni tvého syna :))) Ta čokoláda má krásné balení... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bingo:-)))...čokoláda je super, s nákupem jsem neváhala:-)

      Vymazat
  10. Evi tak to slyším prvně - primark :o) ale jestli tam je tlačenice tak to pro mě by také nebylo :o)))
    Dárečky jsou naprosto skvělé--ty udělají parádní radost ♥ a tu vychytávku mám doma --úplně stejnou-původně to měl být také dárek ale ulomil se mě hned ten háček a tak jsem si ji nechala...mám na ni šperky :o))) koupila jsem u nás v Pepcu také za pár kaček a chystám se dokoupit další - jestli tedy ještě budou mít :o))) měj Evi krásný víkend...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou...takže to nedávám ani já:-(....hezký víkend i tobě. Eva

      Vymazat
  11. Evi, nakoupila jsi moc hezky. Když jsem do Anglie v 19 letech poprvé přijela, tak jsem byla z Primarku unešená. Teď si říkám, jak tam někdo může něco kupovat :)) a vyhýbám se mu obloukem. Ale za hodně málo peněz se tam dá pořídit oblečení podle posledních trendů (i když je na tom s kvalitou na štíru), takže se nedivím, že je tak populární. Občas si ale říkám, jak moc je tento obchod etický, když si může dovolit prodávat vše tak levně.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem něco četla o původu věcí a to je další důvod, proč je nechci podporovat..... A taky už jsem trochu zestárla, abych plýtvala penězi za nekvalitní věci :-) hezký vikend JAni.

    OdpovědětVymazat