neděle 18. ledna 2015

Slavili jsme

.....synovy narozeniny
už 29.


.... s čokoládovým dortem, plněným zakysanou smetanou, politým rozehřátými jahodami a posypaným bílou a hořkou čokoládou

Podrobnější recept dodat nemůžu.
Já jenom ochutnávala dobrotu, kterou dělala jeho přítelkyně.

22 komentářů:

  1. Dort vypadá božsky a syn se určitě rád fotí:o))..to znám:o))..Můj je o 2 roky mladší a dcera o 3 starší...Že ty děti ale drze stárnou,co?:o)) Ještěže my jsme stále mladé a svěží:o))..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syn byl "společensky unaven" po pořádné pařbě hihi....takže jsem se ani o focení nepokoušela......letí to :),,,myslím,že nás v našem " mládí " udržují ty školní děti,viď?

      Vymazat
  2. Krásný dort, dobré kérky! :-) Hezký večer přeji, milá Evo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) syn je tatér:-))) I tobě Svatavo hezký večer i nadcházející týden.Eva

      Vymazat
  3. Dort vypadá skvěle a syn je můj vrstevník. Já mám 29 v dubnu. Tak ať se mu daří:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lucko ..... Jej to už jsem stará blogerka vid?

      Vymazat
    2. Nenenee, v nejlepším věku, Evo!

      Vymazat
    3. Díky za kompliment.... ale na svůj věk si tak vlastně vůbec nepřipadám:)))

      Vymazat
  4. Evi synovi přeji jen samá velká NEJ.... tedy ten dort vypadá ale opravdu velice ale velice lákavě :o) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí ..... Byl výborný :-)

      Vymazat
  5. No to je nádhera a asi byl dort i moc dobrý ... synovi přeji vše nejlepší :)... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl.... a taky byl hned fuč :-)..... Diky Šárko ...

      Vymazat
  6. Evičko, zní to a vypadá úžasně... to jste se měli :o)
    Synovi přeji všchno nej a jdu si ještě jednou prohlédnout ty kérky :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, kérky zaujmou víc než dort, viď??? :-))))) dort byl skutečně výborný .

      Vymazat
  7. Hihi taky mě hned zaujaly kérky :D Dortík vypadá moc lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě kdysi taky zaujaly,ale "jinak"...to jsem pěkně nadávala:-)))) ale to už je nějaký rok....musela jsem si zvyknout:-)

      Vymazat
    2. :D no joo to ti věřím Evi, proti gustu.. ale to jsou malé věci :)

      Vymazat
    3. Kami a to si představ, že mě nakonec taky potetoval:-)) hihi

      Vymazat
    4. :D tak to je super, jsi máma snů :))

      Vymazat
    5. Já vlastně nakonec musela :-)... tetování jsem dostala jako poukaz do jeho salonu...no vymyslel to na mě fakt mazaně:-)))

      Vymazat