pátek 16. ledna 2015

Byli jsme na výstavě v Gallery of Art Prague



Posílám jedno očko od A.W.
...od vůdčí osobnosti Pop Artu


...taky jsem byla ok a hlavně moc nadšená
Andy W.  totiž patří mezi mé oblíbence
Výstavu jsme si užívali 
a domů jsem  samozřejmě odešla s katalogem výstavy v ruce.










Výstavu moc doporučuji.

Na víkend mám ještě jeden kulturní tip.
Navštivte SCANDI= festival severských filmů
Promítá se v Praze, v Brně, v Ostravě, v Chomutově,v Havířově.
Včera jsem navštívila v pražské Lucerně film VYŠŠÍ MOC.
Zajímavý film, který  přináší mrazivou psychologickou studii moderní rodiny.
Stojí za vidění.

Více info si můžete přečíst  ZDE

10 komentářů:

  1. Evi, tak na tuhle výstavu bych se hned vypravila! Andy patří i mezi mé oblíbence..Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, stačí zajet do Prahy :-) stojí za viděni ;-)

      Vymazat
  2. ...tolik polívky a mezi tím - růže :o)
    Díky za typ na filmy.
    Hezkou sobotu, Evi! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růže značně po odkvětu :-))) hezký vikend.Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi, zrovna jsem si říkala, že příští úterý tam zajdu. Prodloužili ji do konce roku, tak když nebude teď, tak příště :-) .... Jo, mamka tvou sestřenici zná a dokonce ta školka sousedí s mou kanceláří... Maminka sloužila v Rýnovicích... Hezký večer e

    😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zajeď .... Výstava je moc pěkná. P.S. Lída je sestřenice moji mamky.

      Vymazat
  4. O výstavě, jsem slyšela jen samou chválu. To okose mi tak líbí, že se asi na něj půjdu "mrknout":-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím ... Já ji taky všude chválím ;-)

      Vymazat
  5. Wau, kdybych byla blíž tak by mi to určitě neuniklo, taky ho mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat