úterý 27. ledna 2015




.....měla jsem potřebu pořídit si něco nového do bytu.

Objevila jsem  skleněný obrázek a dokoupila si v květinářství modrý hyacint.. 
Nové zátiší bylo na světě.
Někdy stačí tak málo......

14 komentářů:

  1. Amoc se Ti to povedlo , krásné .... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za milý komentář :-)hezký večer .Eva

      Vymazat
  2. Povedené pozvání ke stolu, to se nedá odmítnout!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, vypadá to dokonale!Obrázek je krásný originál! Taky mám nový hyacint. Představ si, že poprvé, co učím, mi jedna maminka po zápisu předala dárek..krásný hyacint v květináči..Málem mě to dostalo do kolen..poprvé v životě a to byl chlapeček neskutečně šikovný, takže nešlo o úplatek, ale milou pozornost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak to je milé.... To se fakt často nestává.Někdo si nás konečně začíná vážit .... tak ať ti dělá radost. Obrázek i mini hyacint jsem si přivezla z Dr. ;-) Pěkný večer.Eva

      Vymazat
  4. Souhlasím Evi! Velmi elegantní zátiší!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Máš Evi, parádní zdroj na dobré nákupy, obrázek je zajímavý a ten obal na květináč je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro tyhle blbinky si jezdím do Německa = nákupy za hubičku .... A květináč jsem koupila kdysi s rozmarýnem u nás v květinářství:-)

      Vymazat