pondělí 5. ledna 2015

Kuk do ložnice

Jak už jsem psala v prosinci
....můj muž se rozhodl, že o adventu bude malovat :-)
...a pustil se kromě jiného i do ložnice.

A protože v ní plánuji ještě několik změn, pozvu vás  dnes pouze  jen na malé " kukátko".






16 komentářů:

  1. Evi, barva se vám povedla, je krásně uklidňující a jak ladí s očima kočky na polštáři! Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foťák si bohužel občas dělá co chce :-)))). Ač to nevypadá, je to barva šedá :-)

      Vymazat
  2. To vypadá fakt moc pěkně, zajímavý! Mně se líbí ty zlatý a metalický detaily ve spojení se vzory a barvami.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, manžela máš šikovného, asi by mi bylo jedno jestli je advent nebo ne, hlavně, že by se do toho pustil,moc se mu to povedlo, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MArcelko mám , když se mu zrovna chce :-)))

      Vymazat
  4. Evi u Tebe je ale nádherně :o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ložnice je krásná..Tam se musí krásně nejen spát:o)...jen tápu jestli je ta kočka živá:o)..užívej si krásně lyžování..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za pochvalu Inko,kočička je můj polštářek :-))). Na horách je fakt blaze :-))) hezké lednové dny a dobrý návrat do reality;-)

      Vymazat
  6. Příjemná atmosféra na spaní, ale musela jsem se dvakrát podívat. Nejdřív jsem si myslela, že ta kočka je živá!!! Tak se ti ten polštář povedl:-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na kočky alergii, takže na mě už zbývá jen ten polštářek ;-) Eva

      Vymazat
  7. Moc příjemná ložnice, líbí se mi jak barva sten,tak zvolená tapeta. Moc hezky si vše zkombinovala s obrázky a rámem zrcadla. prostě hezké!
    Krásný večer a sladké sny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji za pochvalu.Momentalně sním na horách :-)

      Vymazat
  8. Krásná ložnice,polštářek je úžasný:-) Moc zdravím Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko za milý komentář :-)

      Vymazat