pátek 9. ledna 2015




Moje představy pro letošní zimní měsíce:




A tím vám odtajňuji můj další  nečekaný vánoční dárek:

BAMBOO STYLUS

 = elegantní dotykové pero, se kterým se snadno manipuluje a které zaručuje intuitivní ovládání při malování, skicování a psaní poznámek.




6 komentářů:

  1. Evi, stylus pěkný, ale ten to-do-list přímo výborný... Za mne bych vynechala jen plesy, předně je to pro mého muže trápení a druhak tam obvykle tolik hlučí hudba, že u stolu není slyšet vlastního slova... a přitom bych zamlada boty protancovala
    Měj se hezky a ať máš spoustu důvodu k smíchu. Já jdu právě nějaký hledat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme dříve hodně tančili , ale teď už je to taky slabší :-).... Jdeme po dlouhé době a od hudby sedáváme co nejdál :-)))). Krásný vikend. Eva

      Vymazat
  2. Evi, pero je luxusní, to by se mi také líbilo:o)) a Tvoje představy taky nemají chybu..já si jdu teď číst ty časopisy, čeká na mě nový Venkov, Bydlení a Rozmarýna:o))...a jak jinak jdu si k tomu lehnout ..víkend je tady..tak hurá...dneska lenoším:o)..Krásný víkend a povedený ples! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla z dárku nadšená. Před Vánocemi jsem manželovi slíbila ,že nebudu chodit na pc a pak mi dá takový dárek :-))))))Slib nemohl být dodržen ;-)
      My jsme právě dolyžovali, teď už nás čekají za odměnu horké maliny a pak balení .
      Hezké lenošení přeji....

      Vymazat
  3. Zajímavý dárek, elegantní a šikovný :o)
    A tvůj plán Evi, to je super, hlavně to smát se, to se mi líbí! Musím si na to vzpomenout, až budu mít chuť někoho škrtit :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nemám k smíchu daleko hihihi ;-). Hezký vikend Heli.

      Vymazat