středa 7. ledna 2015

Tak já vůbec neodtajnila žádný vánoční dárek....musím to rychle napravit:
Pod stromečkem jsem našla tajemný balíček :


a v něm velké překvapení:




Děkuji za něj nejenom Ježíškovi,ale i  Olivce

10 komentářů:

  1. Tak to je opravdu krásný kousek , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem hned věděla , že je to ten pravý :-) Eva

      Vymazat
  2. MOC HEZKÝ, LÍBÍ SE MI.
    PĚKNÉ DNY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky ..... Měla jsem z něho velkou radost. Hezké lednové dny. Eva

      Vymazat
  3. Evi, Olivka má vkus..nejen krásně zabalený dáreček, ale ten obsah! Krása- originální náramek..tak ten by mi jistě udělal také radost! Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla z něho Inko nadšená :-).... Jinak se máme fajn. Stále nám sněží. Eva

      Vymazat
  4. Velmi elegantní náramek v hezkém balení - prostě dokonalý dárek!
    Hezký večer, Evičko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Heli hezký večer :-)... manžel mě opravdu moc potěšil , prostě má vkus :)))) Eva

      Vymazat
  5. Jůůů, Evi, ten je nádherný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat