úterý 20. ledna 2015


Nový rok se rozjel na plné obrátky....

A ve slevách se objevila zbylá vánoční dekorace. I já jsem neodolala a koupila si kovová měděná světýlka.
Než jsem " uklidila Vánoce ", stačila jsem je ještě na stromečku vyzkoušet. Myslím, že mu budou příští Vánoce slušet.A abych si je ještě letos užila, využiji je jako příjemnou zimní dekoraci.

Jak se vám líbí????




14 komentářů:

  1. Jsou moc krásná! II já ve výprodeji koupila světýlka na příští rok, fakt se to vyplatí, před vánoci nevědí, co za to chtít... hezký den, Evo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové nákupy se prostě vyplatí:-)))

      Vymazat
  2. Jsou moc pěkná a dají se využívat po celý rok ... to je na nich super , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....no právě:-) tak to bude i u nás.

      Vymazat
  3. Evi, musím napsat, že jsou vážně krásná..a jak píše Šárka rozhodně mohou být po celý rok. To byl moc pěkný kup! Měj krásný večer. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, nádhera a vážně celoroční využití..tak takový kup se vážně vydařil...Měj krásný večer.Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, jsem sice po pedagogické radě, ale ještě neblbnu..jen mi nešel odeslat komentář..zmizel a tak jsem napsala hned druhý a teď koukám:o)) a máš to 2x:o))..aspoň vidíš, že se mi tak líbí, že mi stálo za to, to napsat hned 2x. Jinak máš pravdu, děti nás udržují stále mladé:o))))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :-)))...my máme ped.radu až v pondělí.....ale právě jsem dolektorovala počítač. školení a mám už taky dost:-))))no koukala jsem....od Inky hned tři příspěvky, Tak moc děkujiiiii :-)) Hezký večer i u vás.

      Vymazat
  6. Taky se mi líbí! je škoda je už uklidit, pořád je málo světla a dělají krásnou atmosféru.
    Evi, měj hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je určitě uklízet nebudu ;-))))

      Vymazat
  7. Evi tak takové jsem ještě nikde neviděla - jsou překrásné... tyhle bych tam také nenechala :o) měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat