neděle 30. listopadu 2014

Začátek adventu

přináší zklidnění do našich duší......nasáváme atmosféru...a to opravdu ve velkém.


V pátek u svařáčku na tradičním VÁNOČNÍM ČAROVÁNÍ v Brejníkově mlýně v Olovnici. V sobotu opět se svařáčkem v ruce tentokrát na ADVENTNÍM SETKÁNÍ, které pro své zákazníky připravila naše šikovná paní květinářka. A dnes  s horkou medovinkou na ADVENTU na zámku Nelahozeves.
(fotoreportáže budou...)
A abychom se nenudili, manžel se rozhodl po půl roce, že bude konečně malovat (no nemohl si vybrat příhodnější  čas :-)

Dnes pár foteček z domova.



Letošní adventní svícen  tentokrát z plechovek




předmikulášské radosti  z BR


připravený věneček na vchodové dveře


14 komentářů:

  1. Evi chlapi to mají všechno tak nějak naopak :o)) a ten svícínek z plechovek je nádherný..něco podobného jsem obdivovala na fb a chtěla také zrealizovat a nakonec jsem zůstala opět u mého keramického :o))) měj moc krásný Adventní čas♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Plechovky vyjedla kočička moji kolegyně :-) krásný advent

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, krásný a poklidný předvánoční čas.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, i tobě vše dobré v adventním čase :-)

      Vymazat
  4. Evi, malování - jasné je, že uklizeno budeš mít opravdu nejlíp...
    Svícen máš krásný, doufám, že si užíváte příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem ráda, že je hotovo...ale začátek byl krušný s výměnou názorů hihi:-)))
      Včerejší adventní večer už byl u nás poklidný:-)

      Vymazat
  5. Jééé to jsem ráda , že jsme nebyli s tím malováním poslední :))) Evi hlavně , že už to je . Svícen se mi líbí , z plechovek se dá udělat kde co . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak jsem nakonec ráda:-) Hezký týden. Eva

      Vymazat
  6. Evi, ok, kdyby prisel muj manzel s malovanim v tuto dobu, tak se nedozije Vanoc :o) A moc me zaujal tvuj adventni svicen, fakt originalni! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť se to taky neobešlo bez výměny názorů:-))))...ale teď už je čisto, tak jsem nakonec ráda. Hezký den i tobě. Eva

      Vymazat
  7. Evi, krásný nápad s tím svícnem z plechovek ..... přeji ti krásný a pohodový první adventní týden .... teď už snad můžu, už je vymalováno ????? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki je. Manžel maloval celý vikend a já do půlnoci uklizela ufuf :-) i tobě adventní pohodu....Eva

      Vymazat
  8. Evi, jak mi mohl uniknout tak krásný příspěvek. Přeji krásný advent a máš nádhernou výzdobu..to malování ti nezávidím..Původně jsem si myslela, že manžel bude malovat obrazy..až pak jsem pochopila tu hrůzu:o))), ale někdo to udělat musí..jo, ten úklid bohužel zbývá na nás, ale o to je to pak krásnější..měj se krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi ... Manžel maloval ložnici a obývák .... Několikrát jsme se u toho pohádali.byla to emočně vypjatá situace ;-). Ale je hotovo, úklid ještě bude pokračovat...... A pak mám mít čas na tvoření :-))))) hezky advent a dík za milou pochvalu.

      Vymazat