čtvrtek 13. listopadu 2014

Domečková mánie v naší ložnici
( když se  domečky otočí je tam....vánoční překvapení)
....a to odhalím až na Vánoce




6 komentářů:

  1. Domečky frčíííí .... přemýšlím , co by se do nich mohlo vejít . A tak mě napadlo , že to bude taková matrjoška , krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, jsou úplně prázdné-)..ty máš doma taky krásné... Eva

      Vymazat
  2. Evi, domečky miluju:o)), ale já miluju všechno a je to pak trošku problém, od čeho se odmilovat dřív:o))..protože všechno pohromadě je už chaosový kýč:o))...takže mám plné krabice všeho a občas to objevím pozdě.o))..Krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před 3 lety jsme předělávali byt a já všechno vyházela.......a teď bys to zase u nás měla vidět. Krabic mám snad ještě víc a manžel už se na mě za to zlobí. Eva

      Vymazat
  3. No oni jsou moc hezké už teď, Evičko!
    A líbí se mi i ta lampa.
    Pěkný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domečky ze zbytků :))) hezký večer i tobě Heli:-))

      Vymazat