úterý 11. listopadu 2014

Nové podzimní ladění.

Stará dekorace se mi okoukala, břečťan uschnul, posprejovaná dýně nakonec shnila...je čas na změnu:-)
Keramické ozdoby jsou z Nordic Day.





Na sedačku nám přibyl šedý polštářek ve tvaru hvězdy.
 Láska na první pohled:)


14 komentářů:

  1. Evi mě už dýně taky začaly hnít , dekorace máš moc pěkné a do polštářku ses zamilovala právem , je nádherný ... krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kde jsme Šárko udělaly chybu???? Někomu vydrží celý rok. Krásné dny i tobě :-)

      Vymazat
  2. Teď se , už jen zabořit se do polštářků na kanapi s dobrou knihou
    a užívat si pohodu tepla domova, který je opět hezky vyzdoben:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už to tak Renčo dělám několik dní:-)))

      Vymazat
  3. EVI, ÚŽASNĚ JSI NAKOUPILA..SAMÉ KRÁSNÉ KOUSKY. TEN POLŠTÁŘ NEMÁ CHYBU..PĚKNÝ VEČER..INKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát jsem se nad nákupem moc nezamýšlela. Hned jsem všechno potřebovala :-))))

      Vymazat
  4. Evi, velmi nenuceně si přešla z podzimu do zimy a je to moc krásné...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heli, ale podzim u nás stále ještě vládne:))))

      Vymazat
  5. Světýlka na rámu se mi moc líbí, cestou z práce se stavím v Kik, nějaká jsem tam zahlédla... a dýni už také vyhodím. Hezký den, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za návštěvu .Se světýlky se daji dělat věci :-)

      Vymazat
  6. Evi dýni už jsem také musela vyhodit... a krásně dekoruješ.... měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, vypadá to krásně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat