neděle 9. listopadu 2014





Nakupovala jsem  v NORDIC DAY

Kulinářský sen plný lahodných chutí a vůní..

O Vánocích někomu udělá NICOLAS VAHÉ velkou radost.

Zažijete také díky delikatesám gurmánský zážitek s tímto francouzským šéfkuchařem
?????

12 komentářů:

  1. Evi, tak tohle já můžu...úžasné džemy, paštičky, krémy..krásné balení..a ty chutě..už několik let se s dcerou radostí obdarováváme právě takovými dobrotami..Nezáleží na kvantitě, ale kvalitě! Dokonce jsem došly ke zjištění, že čím menší, tím lahodnější..asi vědí proč! Krásnou neděli.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Inko, máme to u nás stejně a delikatesy a jiné dobrůtky jsou to pravé na obdarování . Hezkou neděli .

      Vymazat
  2. Evi, taky jsem chtěla nakupovat, ale nějak jsem prošvihla ty "lepší" ceny... Ale pár trochu jiných dobroto jsem přivezla z Drážďan :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla taky za pět 12 :-)))..... A taky jsem byla v Dr.

      Vymazat
  3. Tak to si opravdu někdo pošmákne:-D, dárky, které nezklamou!!!
    P.S.
    sice s opožděním, ale ještě skládám obdiv, krásným dřevěným dílům tvého manžela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pstttttt. Dárek je pro něho:-)))). Obdiv vyřídim , potěší ho to .

      Vymazat
  4. Ja bych moc rada, ale obavam se, ze na me Jezisek takhle myslet nebude... U nas doma jsou vsichni hrozne pragmaticti a takovehle darky bych icenila jen ja.... Co dalsiho jsi si koupila? Ja uz rak dlouho po Nordic day pokukuji....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru z jídla už nic.Dobroty jsem nakoupila v Německu. V ND jsem pokoupila keramické ozdoby. Určitě je nafotiím.

      Vymazat
  5. Tak tuhle dobrotu vidím prvně.... ale jak čtu bude opravdu moooooc dobrá :o) Měj se Evi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že takový dárek můj manžel ocení :-) Krásné listopadové dny i Tobě Martí.

      Vymazat
  6. Evi, Nicolas Vahe je osvedcena velicina. Mam rada jeho sirupy i marmelady, soli i pesto. Vlastne vsechno co jsem od nej kdy ochutnala a nektere veci se stali evergreeny v nasi domacnosti. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho Katko taky zařadíme mezi naše oblíbence:-)))

      Vymazat