středa 5. listopadu 2014

Dneska se musím trochu pochlubit......a to výstavou mého manžela, který v rodném domku Vítězslava Hálka v Dolínku vystavuje své dřevěné plastiky a fotografie

...o dřevě


Z vernisáže:




Malá ukázka z  jeho tvorby:





Pokud to nemáte daleko, zajděte...jste srdečně zváni:



18 komentářů:

  1. Tak to je Evi krása , budeš nám co to nemáme zrovna nejblíž vyfotit víc z manželovy tvorby. Netušila jsem , že máš doma takový poklad :) . Krásný den a pozdravuj umělce , opravdu krásné , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ......znáš to : kovářova kobyla.... Moc toho doma nemáme .Pozdrav vyřídim.:-)

      Vymazat
  2. To je paráda Evi, vždycky, když jsem přijdu, máš tu něco, co znám jako svoje boty:) V Dolínku jsem bydlela asi rok a z Odolené Vody je půlka rodiny, takže tam občas zavítám:) Naslouchající se mi líbí nejvíc, přeju hodně úspěchů s další tvorbou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ucho je taky mé oblíbené. Já tady taky bydlím :-). Třeba jsme se tu někde potkávaly ....

      Vymazat
  3. Evi no tedy -- máš ale šikovného manžela.Kdyby jsme to neměli tak hodně dost z ruky zajela bych se podívat hned.... Měj se Evi moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..... Mám:-))) dřevo se mi líbí :-)

      Vymazat
  4. Evi-uzasne! Moc se mi libi piskajici, tu bych mela hned doma....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pískajici je zapůjčený ze soukromé sbírky a to z mojí- kdysi jsem ho dostala od manžela k Vánocům .

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky Ivet, manžel bude mít radost:)

      Vymazat
  6. Evi, teda mít doma tak šikovného manžela a pochlubit se až teď?:o))Nádhera, krásná rukodělná práce..Dřevo je nádherné samo o sobě a když se k tomu přidají šikovné ruce..pak je to dokonalé. Jinak jsem si právě uvědomila, že v přímo v Dolínku mám své známé. krásný večer..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,taky ho moc za to obdivuji :-)..... A co ti známí????.... Neznám je?????

      Vymazat
  7. Evi, to je krásné chlubení. Dřevěné sochy jsou úžasné, škoda, že jsi jich nevyfotila víc. Velká gratulace manželovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni , tak zas někdy jindy.je to jeho 22 výstava . On fotí a dřevo má jako doplněk :-)

      Vymazat
  8. Evi,
    krása veliká .... tvůj manžel je ohromně šikovný, krásné sochy ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tvůj se také má čím chlubit:-)sleduji pravidelně jeho krásné výtvory .

      Vymazat