pondělí 17. listopadu 2014

Angel





Na každém domě na Maltě visí domovní znamení, které je součástí adresy majitelů domu....a jsou to znamení ledajaká.
Mě zaujalo znamení s nápisem Angel.  Jednoho  opuštěného keramického  anděla mám od dětí z naší školy.Hned jsem věděla,kde bude jeho místo.Vyfotila jsem si ho a poprosila jsem manžela o rámeček. Za dva roky jsem se dočkala (u nás jsou dlouhé dodací lhůty)

6 komentářů:

  1. Krásné Evičko! A ty dodací lhůty jsou u nás někdy ještě delší :o)
    Moc se mi líbí tvé podzimní nákupy, moje barvy :o)
    Hezký sváteční den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás Heli taky, ale bývám vytrvalá :-)))). Krásné pondělí ....... Vyhlížím počasí a plánuji na dnešní den nějaký výlet.Venku zatim nic moc :-(

      Vymazat
  2. Evi, andílek je božský! Jinak v ložnici nám leží 2 police už přes rok a ještě prý chvíli musí uležet:o)).Odůvodnil to, že mi šetří práci, že na ty věci, co bych na ně vystavila by se zbytečně prášilo a mně by to přidělalo práci:o)))..Holt je to miláček, co mi šetří práci:o))..krásný den a ať se výlet vydaří..Já mám výlet k žehlícímu prknu:o)).(bez nadšení - v tom mi miláček nějak pomoct nechce:o))!) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti chlapi táhnou za jeden provaz. ...... Jako když píšeš o tom mém.Úplně ho slyším :-) stejná slova :-)))))...... Ale ještě že je máme :)

      Vymazat
  3. Krásný andílek , opuštěný už nevypadá a myslím , že je mu u Vás dobře :))) ... a rámeček je parádní ... já si pro sebe v takových případech říkám ,, kdo si počká , ten se dočká " a někdy se mi to i splní :) ... krásný večer , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš Šárko pravdu.... Asi to tak má být:-). Krásný večer i u vás ...

      Vymazat