úterý 18. listopadu 2014



Jak jsem psala v minulém příspěvku....jsou u nás dlouhé dodací lhůty....a pak přijde doba, kdy najednou všechno jde. Prostě to musí uzrát..... a tak se nám v obýváku objevily dřevěné špalky (a že jsem po nich toužila hodně dlouho)

13 komentářů:

  1. EVI, KRÁSNÉ.. I JÁ PO NICH TOUŽÍM A MÁM JE TAKÉ SLÍBENÉ ..ZATÍM ZRAJÍ:O))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tiez tuzim po kmenoch a nemam ich slubene...takze z toho nic nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jedině napsat dopis Ježíškovi :-)

      Vymazat
  3. Ty jo ... tak ty jsou parádní , já po nich netoužila do této chvíle . Myslím , že je budu nutně potřebovat . Nevíš Evi z jakého stromu jsou , to asi nebude měkké dřevo ??? krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistím od manžela a pak ti dám vědět:-)

      Vymazat
    2. Šárko, platan je to :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky Martí , pochvalu vyřídim :-)

      Vymazat
  5. Kro si počká, ten se dočká, viď Evi :o) Jsou moc krásné a ty lampičky taky.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, jsou parádní ...... jestli tě to utěší .... i u nás bývají dlouhé :o):o):o)Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto jsem ráda,že je tomu tak i jnde:-)

      Vymazat