čtvrtek 27. listopadu 2014




Vaření není moje oblíbená činnost.
Ale protože jíst se musí, nic jiného mi nezbývá.
Vivat lepící pásky !!!!

8 komentářů:

  1. Evi, to je skvělý nápad..já kolem sebe pak mívám umaštěné recepty:o)) a přitom člověk lípne a je to:o)).krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Já si je zase vůbec nepamatuji:-) musim je mít stále na očích :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi , perfektní nápad ... no já bych si to musela nalepit nejspíš na čelo :))) pořád ty papírky někde trousím ... krásný den Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už musim vařit a vařit a nemůžu se vymlouvat :-)

      Vymazat
  4. Já vařím docela ráda, ale i tak by se mi takové zpestření v kuchyni líbilo!
    Hezký de Evičko, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle a skvělý nápad Evi :o) Měj se hezky...Martina

    OdpovědětVymazat