pátek 7. listopadu 2014





Taky sbíráte v lese popadaná peříčka?
Co z nich tvoříte?
Já je tentokrát zastrčila do starého rámu a přilepila je páskou na tabuli.

12 komentářů:

  1. Evi, jo sbirame a tvorime indianske celenky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, éru indiánských čelenek už máme zdárně za sebou:-))) Synovi bude 29 let, tak ani nevím, jestli si na to ještě pamatuje:-)

      Vymazat
  2. Evi zatím mám za sebou jen škubání husí minulý týden a tento víkend ještě jednu .Peří mám až nad hlavu , ale ty nejhezčí peříčka si na něco schovám .... nevím ještě na co :))) ...pa a krásný víkend , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě něco pěkného vymyslíš:-) též přeji krásný vikend

      Vymazat
  3. Evi krásný nápad....já nemám štěstí peříčko už jsem nepotkala hodně dlouho :o( Měj moc krásný víkend...Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Já je posbirala na letní dovolené v Jeseníkách .I tobě hezký vikend.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, přiznám se, že je to už hodně dávno, co jsem sebrala ptačí brko...asi mě nějak odradila ptačí chřipka:o)))či co..ale na Pinterestu jsem už viděla tolik úžasných nápadů..a i tvé nápady jsou super!
    Že bych zítra vyrazila do lesa?
    Jinak jsem si vzpomněla, že mi jednou přinesl před Velikonocemi slepičí peříčka jeden žák do školy a my na ně zapomněli. Asi po 2 letech jsem je vyndala ze skříňky. Z peříček moc nezbylo, zato v pytlíku byli broučci...uááá..to jsem běžela do popelnice..no stane se:o))..Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já se taky musim přiznat , že jsou dlouhou dobu měla stejnou obavu a v létě jsem ji nějak překonala :-)

      Vymazat
  6. Evičko, krásně si ty nálezy použila.
    Velmi gratuluji manželovi k jistě úspěšné vernisáži - dřevo je krásný materiál a obdivuji každého, kdo z něj umí vytvořit něco krásného jako vidím na tvých fotkách!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, manželovi vyřídim , bude potěšen :-). Krásný vikend i tobě . Eva

      Vymazat
  7. Naaranžováno s lehkostí pírek:-)
    Já bych si z nich nejraději vyrobila křídla:-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :-). Taky bych je někdy potřebovala .....

      Vymazat