sobota 15. listopadu 2014


Oživení  podzimního šatníku

Už mám tolik čepic, šál, náramků, taštiček .....
a přece jsem si koupila další:-)
Když já je tak nutně potřebovala...
Taky to znáte?????



10 komentářů:

  1. Evi taky to tak mám , zrovna včera jsem povídala doma o tom , že budu potřebovat další čepici ,Samozdřejmě , že strašně nutně :))) , jak jinak . Tvoje nové kousky jsou hezké , jen ta zima nikde .... Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní výbavu uz sice mám , ale na zimu si ještě klidně nějaký ten čas počkám :-)

      Vymazat
  2. Krásné kousky do "sbírky":-D Taky jsem neodolala jednomu šálu:-)))!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, úžasné kousky..ty náramky jsou moc krásné...a dělat si radost si prostě zasloužíme:o)).Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Šperků a šál nemá žena nikdy dost i kdyby jich měla celou skříň...Krásné úlovky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.... Tohle vždycky říkám manželovi :-)))

      Vymazat
  5. Evi, nakoupila jsi moc krásně .... ty náramky jsou úžasné ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ně chodím do "své" prodejničky. Už mám i stříbrnou variantu.

      Vymazat