úterý 25. listopadu 2014

Magic lampionky






Konečně jsem se taky do nich pustila.
A docela mě překvapily:-)

Jejich použití je opravdu variabilní.
Pomýšlím na zavěšení na lustr.
Menší velikost by se určitě hodila na  ozdobení větví.

Stačí najít vhodně barevné kartony, korálky, drátky.....
 a fantazii se meze nekladou.

8 komentářů:

  1. Evi lampionky jsi ladila do příjemných barev , moc povedené a ty žaludy .... krása , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko, mám z nich radost :-)

      Vymazat
  2. Pane jo, Evi, to je ale krásné! A líbil by se mi i takový stromeček, moc pěkný je to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se JAni taky líbil s lampionky :-)

      Vymazat
  3. Evi, jsou moc krásné..a určitě budou univerzální..krásný den Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, moc se ti povedly. Vybrala si nádherné papíry.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat