úterý 30. září 2014

Kaštanový krém

Na letní dovolené v Itálii jsem objevila kaštanový krém s vanilkou.
Neznali jsme, koupili jsme , ochutnali jsme    ......a je to dobrota:-)

Vyzkoušeli jsme poprvé na palačinkách, ale  jinak se dá použít tato italská specialita do jogurtu, jako náplň do koláčů, s ovocem, na vafle, lívance, pečivo, do zmrzliny... 

Používáte ho také ve své kuchyni? Dá se tato pochoutka koupit i někde u nás?




16 komentářů:

  1. můžete ho koupit zde
    http://www.cano.cz/kastanovy-krem-zuegg-330g
    zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi-ja ho kupuji ve Wine food marketu na Strakonicke nebo ho maji i ve velkych obchodech.

    OdpovědětVymazat
  3. Občas se dá koupit mražený v Lidlu. Bábovka z něj, to je něco!!!:-) Přeji příjemnou degustaci!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten vůbec neznám Evi ...ale jestli to je taková dobrůka jak píšeš tak ho budu po pultech hledat :o) Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Rvi, já si ho vozím z Německa, ale myslím, že ten první jsem kupovala u Marks and Spencer. je to ta pravá podzimní pochoutka!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde se dá koupit v Německu ?

      Vymazat
    2. Evi, to jsem se tedy musela zamyslet... Ale to, co mám ve špajzu je z galerie Old Market v Drážďanech, ten konkrétní obchod ale už fakt nevím. Je tam Aldi a taky jeden s italskými potravinami...
      Pa, Helena

      Vymazat
    3. Heli, do Drážďan jezdím pravidelně , ale tohle mi nic neříká ..... Nemyslíš náhodou Altmarkt galerii ?

      Vymazat
  6. ...když si člověk nakape do očí, nemá psát nic, co jde do světa... Moc se omlouvám za to zkomolené jméno Evičko! H.

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Tak to budu muset vydržet celý rok :-)))) díky za návštěvu . Pa Eva

      Vymazat