čtvrtek 11. září 2014

Krásná slunečná sobota nás vylákala na výlet.
Nabrali jsme směr Ústí nad Labem.....okolo Labe , s krásným výhledem na Střekov, pak lanovkou z OC Forum  na Větruši. Pěšky na Soudný vrch, pak na dobrý oběd a pak velikánský smích v zrcadlovém bludišti:-)))
Lanovkou zpět, koncert na náměstí v Ústí a pak návštěva krásné vesničky Čeřeniště.

O Větruši a Čeřeništi zase příště....:-)










6 komentářů:

  1. :o))..Evi, jak ty to děláš? Krásná i jako dlouhá, široká (napůl) možná i bystrozraká:o))...Jinak do Ústí jsem jako holka jezdila na prázdniny k tetě..to ještě žádná lanovka nebyla..na Větruši se tehdy taky ženil bratranec, to taky nebyla tak hezká..ale na Střekov jsme si vyšlápli mockrát.. Tak jsi mi oprášila vzpomínky..díky:o)).krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. V Ústí jsem byla několikrát,ale na Větruši poprvé a byla jsem nadšená. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, ač se mi ten pohled na první fotce naskýtá z dálnice poměrně často, na Střekově ani na Větruši jsem ještě nebyla.
    Díky za fotky! Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, teď je ten pravý čas k nápravě:-) hezké dny. Eva

      Vymazat
  4. Evi tak tam je tedy opravdu krásně a díky moc za krásné fotky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej,byl to fakt povedený den:-))))měj se hezky.Eva

      Vymazat