pondělí 15. září 2014

Idylka na vesnici, ...alespoň pro nás, co jsme tam byli  jen na návštěvě.

ČEŘENIŠTĚ



Mám ráda staré kamenné domy




Hody se chystají




A domeček s vlastním rybníkem by vůbec nebyl k zahození



8 komentářů:

  1. Jeee, když vidím toho čuníka, hned se mi vybaví zvěřinovej gulášek od babi, to je neskutečná mňamka...akorát zvěřina se musí umět udělat no a to není můj případ :-D A přesně, jak píšeš, idylka pro ty, kdo jsou na návštěvě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si dalagulášek ...pro hosty je tam vždycky krásně.

      Vymazat
  2. To kamenné stavení u rybníka - to se mi taky líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, domeček s vlastním rybníkem, můj sen:-)) Plot s hrnkami se mi líbí, ale dovedu si představit jak by dopadl u nás..... za pár dní jen střepy ....

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůůů Evi to je krása--tam by se mě taky moc líbilo ♥ Martina

    OdpovědětVymazat