středa 17. září 2014

Manžel našel v parku paví pera. 
Naštěstí ho napadlo přinést je domů.

Opět pro mě nepochopitelná hříčka přírody.






14 komentářů:

  1. Ty jsou krásné, paví pera mám moc ráda :) Je neuvěřitelné, jak je příroda šikovná, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je můžu:-))))) už mi tu zdobí obývák.

      Vymazat
  2. Nádherná pera...v mé domovině ve městě Slavkov u Brna odjakživa chodili pávy po zámeckém parku a po náměstí....jen tak :))) Asi už to taky není pravda.....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je v dětství zase chodila obdivovat do zámeckého parku ve Veltrusích.

      Vymazat
  3. Evi, jsou moc krásná ...... u nás platí pověra, že mít je doma nosí smůlu .... ale kdo by věřil pověrám ???? Nedávno jsme byli s klukama v ostravské ZOO a šel kolem nás páv, kluci byli nadšení, pak ale, pro mě z nepochopitelného důvodu, přiběhl chlap a šlápl mu na ocas .... jen proto, že chtěl jeho pero .... někdy mi nad některými lidmi zůstává rozum stát ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-(((( kdo ví, jak to bylo i s těmito ..... Manžel je někde našel v Praze pohozené.

      Vymazat
  4. Evi jsou krásné ....mě je se Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, nikdy se nepřestanu téhle nádheře obdivovat. U nás na zámku pávy máme, jsou zvyklí na lidi a tak se předvádějí... jsou si dobře vědomi, že mají co předvádět.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nadarmo se říká pyšný jako páv :-))))

      Vymazat
  6. Evi to je nádhera :o) to by byla velká škoda je nevzít domů ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, úžasné fotky...nádherně jsi zachytila paví oka..popravdě, mně by se líbil i obraz z té fotky..:o)jsou dokonalé...a manžel ví, co vzít domů..ostatně Tebe si taky vzal:o))))..krásný den..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela,jestli si z toho neudělám obrázek na zeď...... A manžel :-))))) krásný víkend.

      Vymazat