neděle 21. září 2014

Sobota u nás

Sobota plná dobrot a zážitků.
Ochutnali jsme pečené selátko s křenem, vypili pár skleniček burčáku. Dali si dýňový koláč s nivou, smetanou a zkaramelizovanou cibulkou a hruškovo-kokosové muffiny.
Vyjeli jsme za zážitky do Roztok u Prahy, kde se nedávno opět zpřístupnil opravený zámek a Středočeské muzeum.








12 komentářů:

  1. Evičko krásnou sobotu jste měli....měj i hezkou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, i neděle bude podobná :-) hezký den i u vás

      Vymazat
  2. Evi, měli jste se krásně a já doma lenošila...dneska tu prší, ale budu se snažit něco dělat...na výlet mě nikdo ale dneska nevezme:o(..to už je úděl těch chalupářů...je o co se starat:o))..mějte krásnou neděli a já jdu pracovat:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a přeji krásnou pracovní neděli . U nás momentálně svítí sluníčko a já mám taky o zábavu postaráno . Jdu dělat dohled na výstavu , kde i já mám 6 fotek.papa

      Vymazat
  3. Ahoj Evi,díky za nápad na výstavu do muzea v Roztokách..Viktor Sýkora a jeho mikrofotografie rostlin...něco nádherné, úžasné....co dokáže vytvořit příroda sama:-)....sci-fi je málo.... pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ELo "zírala" s otevřenou pusou-:))nádhera

      Vymazat
  4. ...to zní fakt moc hezky Evičko!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen zní Heli, krásná sobota .

    OdpovědětVymazat
  6. Evi- tenhle výčet dobrot mě taky zaujal, to musel být krásný den! Ale asi něco viselo ve vzduchu, protože my jsme si ho taky náramně užili a to návštěvou kina filmem Pošták Pat:-) a za odměnu, že jsme to jako rodičové vydrželi, jsme si dali úžasnou hostinu řecké taverně v Davli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste si to taky užívali :-)))). Do té taverny bych se tak ráda někdy podívala . Eva

      Vymazat
  7. Krásná hostina v krásném prostředí....závidím,tiše :)))...Šárka

    OdpovědětVymazat