úterý 23. září 2014

V roztockém zámeckém parku jsou

 LETNÍ KERAMICKÉ PLASTIKY

22. ročník představil tvorbu osvědčených tvůrců i začínajících autorů. Téměř pět desítek sochařů a keramiků z domova i ze zahraničí se po rekonstrukci zámku vrátilo zpět.

Mě osobně nejvíce zaujaly keramické květy plující po jezírku a klec s ptáčky.








8 komentářů:

  1. Keramické květy na jezírku jsou jako živé....aspoň vydrží a nezvadnou :)....Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, krásné fotky i plastiky .... mí favorité jsou ti dva "budovatelé" o:)o:)o:) na předposledním snímku ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli název křiklouni a byli hodně slyšet :-)))) Eva

      Vymazat
  3. Evi, mám moc ráda tyhle instalace v parcích. Je to zase něco jiného, než v galeriích. Ty květy jsou fakt nádherné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem tam byla několikrát a nikdy mě to nezklamalo:-) Krásný večer i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Milá Evi, díky za to , že mě bereš s sebou na výstavy, hrady, zámky..ještě žes napsala, že květiny jsou keramické..k nepoznání..hledala bych, co je to za nový druh vodních rostlin..moc hezké...měj se moc hezky.. a já se těším, že se brzy zase u Tebe někam podívám..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))))už toho tolik Inko nebude.Nějak se mi posledni dobou nedostává čas .

      Vymazat