pondělí 1. září 2014





ENNEA CAFFE SHOP
Kavárnu jsme objevili  na náměstí v Jeseníku a byli jsme mile překvapeni.....prostředím,obsluhou, vynikající kávou a sladkou tečkou k tomu.

Ennea znamená řecky Devět. Vítejte v Devítce, chcete-li. Devítka je magickým číslem. Je číslem tvoření a symbolizuje splnění plánů a dosažení úspěchů. Je základem budoucího bytí, klíčení, znakem rozvíjející se budoucnosti.
A protože se v našich životech devítka vyskytuje v hojné míře a koluje v nás řecká krev, nápad s tímto pojmenováním na sebe nenechal dlouho čekat. Tak proto ENNEA.......to jsem si vyčetla na fb

Podívejte se TÉŽ


P.S. Blogerky-kolegyňky - učitelky  přeji  vám všem úspěšný vstup do nového školního roku.

8 komentářů:

  1. Ahoj Evi to je krásná kavárnička.Než jsem si přečetla příspěvek tak jsem myslela,že je to někde v zahraničí :-)....krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás se najdou krásné a zajímavé kavárny. Hezký podvečer Ivet. pa Eva

      Vymazat
  2. Evičko, dobrých typů není nikdy dost. Do Jeseníku se sice jen tak nechystám, ale co kdyby...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě,co kdyby:-)))....pro nás to bylo taky náhodné objevení. Hezký večer. Eva

      Vymazat
  3. Takové krásné kavárničky můžu :)))....i když kavárenský tip nejsem,občas zajdeme.A to už musí být někam kde je jako na fotce....krásnéééé...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já kavárensky povaleč jsem.

      Vymazat
  4. Pro mě, jako kavárenského povaleče, neodolatelné:-)!

    OdpovědětVymazat