středa 3. září 2014

Cesta domů....z Jeseníků

Zastavení první:
zámek DOUDLEBY NAD ORLICÍ-příjemné překvapení




Zastavení druhé:
zámek RYCHNOV NAD KNĚŽNOU  a kostel NEJSVĚTĚJŠÍ TROJICE
Tak trochu zklamání....hlavně kostel je velmi zdevastovaný







Zastavení třetí:
Muzeum betlémů -TŘEBECHOVICE POD OREBEM
Konečně důstojné místo pro Proboštův betlém.
 Tady zklamání  jen z toho, že je tu zákaz focení.




Udělala jsem si tu radost.
 Zakoupila jsem si papírový betlém od ilustrátora Karla Franty, který se narodil a bydlel v mém rodném městě.
Bude nám zdobit vánoční stůl.


12 komentářů:

  1. Tolik krásných památek a zámečků....mám ještě co dohánět....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu,je u nás toho hodně k vidění.

      Vymazat
  2. Ty jsi úplně cestovatelka Evi :) Moc pěkné fotky, obzvlášť ta kašna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami,už je konec s cestováním-škola začala .

      Vymazat
  3. Teda ty stále výletuješ:) Doma si tě moc neužijou, co? :) Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výlet, zámky jsou moc zajímavé zastávky, jinak kdysi jsem si koupila papírový betlém, podobný tomu vašemu a vždy zdobí stůl . Pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším,že bude zdobit i ten náš.

      Vymazat
  5. Milá Evi, díky za prohlídku prostor, kde já ještě nebyla..Je tu tolik krásných míst..škoda, že betlémy nebyly k focení, ale asi by to na mě moc dýchlo Vánocemi..a to si ještě počkám. Betlém,cos koupila je moc hezký..taky by se mi hodil..léta u nás byl Lada...a i když nic proti němu, tak změna je život:o))..Těším se, kam se s Tebou podívám příště..Inka

    OdpovědětVymazat
  6. Inko,už toho moc nebude-škola začala a je po cestování......

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, je u nás prostě co vidět a co objevovat... Jen peněz se někdy nedostává, možná spíš chybí vůle a paličatost...
    Krásné fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,to máš pravdu:-) a díky za pochvalu.

      Vymazat