čtvrtek 2. října 2014

Moje radosti: vřes, káva a něco sladkého

Někde jsem si přečetla, že specialitou Švédů je fika = přestávka na kávu, která zahrnuje šálek velmi silné kávy a něco sladkého k tomu. Správný Švéd si dopřává tuto chvilku alespoň 2x denně.
Nebyla jsem v minulém životě náhodou Švédka?Ani já  neznám den bez fiky:-))))








8 komentářů:

  1. Dobré ráno Evičko! Já asi taky byla Švédka :o)
    A jasně, že jsem myslela Altmarkt galerii, nevím, proč jsem to napsala anglicky....
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký čtvrtek i tobě HEli :-))))

      Vymazat
  2. Evi tak já Švédka nejsem... kávomilná moc nejsem..když už tak si dám ráda Caro :o) ale bývaly časy kdy jsem kávičku také milovala :o) Evi měj krásný den....Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee tak my jsme s manželem kávový až až :-))) hezký večer .Eva

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Myslím, že i JANA SE MÁ :-))) díky za návštěvu .

      Vymazat
  4. Evi, tak to já pocházím také ze Švédska:o)) Kávička, něco malého sladkého ..a k tomu mám ráda klid..pokud je ticho, tak si to vychutnám nejvíc..ve škole už kafíčko ani nestíhám..tam vypiji litr čaje:o))..ale doma, hned jak přijdu, tak to je moje chvíle a tu si vzít nenechám:o))..Jinak nádherně nafocené...měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, tak to máme stejně :-))). Ve škole jeden čaj za druhým :-) kavička až s pohodou :). Hezký čtvrteční podvečer . U nás je slunečno a já se chystám ne vernisáž. Měj se hezky. Eva

      Vymazat