pátek 5. září 2014

Po dlouhé době jsem se pustila do pečení. 
Tentokrát jsem vyzkoušela 

TVAROHOVÝ PÁJ





TVAROHOVÝ PÁJ S HRUŠKAMI

TĚSTO: 300 g hladké mouky, 50 g cukru (jemné krupice), špetku soli, 150 g másla, 1 vejce
NÁPLŇ: 250 g měkkého tvarohu, 2 vejce, 100 g moučkového cukru, 1 lžíce vanilkového pudinku, 1 vanilkový cukr, hrušky oloupané a nakrájené na plátky, mandlové lupínky

POSTUP:
1.Zpracované těsto rozválejte a vyložte jím kulatou dortovou formu. Těsto propíchejte vidličkou, zakryjte pečícím papírem a zatižte. V troubě vyhřáté na 180 st. předpečte 20 minut.

2. Rozmíchejte tvaroh s vejci, cukrem a pudinkem. Rozetřete ho na předpečený korpus. Navrch naskládejte plátky hrušek, posypejte mandlovými lupínky a dejte zpět do trouby. Pečte na 160 st. zhruba 40 minut.


12 komentářů:

  1. Mnam, ten vypada famozne. Tvarohove kolace, to ja muzu. A vcera jsem si zrovna koupila hrusky, tak uz vim, co s nimi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji k vyzkoušení.Je to moc dobré.Eva

      Vymazat
  2. !! ♥ Tak ten vypadá opravdu luxusně Evi, přesně takový typ moučníků miluju, ukládám do záložek a až budou hrušky, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami,dá se použít i jiné ovoce.

      Vymazat
  3. Děláš mi chutě Evi .... jen u nás by těch koláčů muselo být aspoň pět, aby na mě kousek zbyl:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Ajko,já taky jenom ochutnávka a už byl fuč.

      Vymazat
  4. Evi, tak tenhle koláč by mi určitě chutnal a vypadá báječně..Určitě ho vyzkouším..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On taky báječný je :-)))))) hezké dny.Eva

      Vymazat
  5. Koláč vypadá lákavě, ale když přijdou dcery s rodinami, tak bych jich potřebovala hodně víc, asi tak 4 - 5 kousků , jinak na nás by nic nezbylo :O))) pěkný den Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím. U nás taky rychle zmizí.Eva

      Vymazat
  6. Teda Evi to vypadá dobře,hned si opišu recept a vyzkouším...pa Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opiš, i dobře chutná:-)))) papa Eva

      Vymazat