pátek 19. září 2014

Dny Marianne-opět úspěšné. Kupónky jsem využila k menší obměně podzimního šatníku, k nakoupení pár vánočních dárků a jeden jsem také utratila v HM home:-)

P.S. parůžky jsem vyloudila.-)))






12 komentářů:

  1. Moc krásné podzimní aranžmá!
    Přeji hezký den Evičko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli,když jsou pěkné věcičky, tak to jde samo :-)))))hezký víkend.

      Vymazat
  2. Evi no nádhera--ostaně jako vždy :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) díky Martí .....pěknÿ víkend.E

      Vymazat
  3. Moc pěkná dekorace z parůžků....i já mám jeden doma,našel mi ho pes v lese :)))...krásný den, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek šikula,já musela jít za tchánem:-)))))). Hezký víkend Šárko

      Vymazat
  4. Evi, že já nešla nakupovat s Tebou?o))..krásně jsi pořídila..Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jinak nic moc..... Straßně moc lidí a zboží bylo přebrané....neměli velikosti atd.....věcičky v HM docela zajímavé,ale ta fronta u pokladny brrrrrr

      Vymazat
  5. Krásné dekorace!Parůžky tiše závidím:-) Moc zdravím a přeji pohodové dny.Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. .... Parůžky jsem vyloudila :-)))

      Vymazat